Αποθέματα Προϊόντων
Λόγω του ότι η εταιρεία μας έχει και φυσικό κατάστημα, σε περιόδους αυξημένης κίνησης μπορεί να υπάρχει διαθεσιμότητα σε ένα προϊόν, αλλά να μην προλάβει ο υπεύθυνος να κάνει την περισυλλογή με αποτέλεσμα να εξαντληθεί το προϊόν.
Σε τέτοια περίπτωση και αφού σας καλέσουμε στο τηλέφωνο που έχετε δηλώσει, μπορείτε να επιλέξετε από τις παρακάτω ενέργειες:
1)Αλλαγή της παραγγελίας σας: Επιλέγετε ένα άλλο προϊόν ίσης ή μεγαλύτερης αξίας και πληρώνετε την διαφορά.
2)Ακύρωση παραγγελίας: Αν έχετε επιλέξει τρόπο πληρωμής με αντικαταβολή μπορείτε να ζητήσετε ακύρωση της παραγγελίας.
Κόστος αποστολών
Για αγορές μεγάλης αξίας, επικοινωνήστε μαζί μας για τα έξοδα αποστολής
Για σύνηθεις αγορές το κόστος αποστολής είναι 2,5 ευρώ.
Για τις δυσπρόσιτες περιοχές οι τιμές είναι οι ίδιες.
- Η υπηρεσία της αντικαταβολής είναι επιπλέον 2,3 ευρώ του συνολικού κόστους της παραγγελίας.
- Στην πληρωμή μέσω κατάθεσης σε τράπεζα δεν χρεώνεστε τα 2,3 ευρώ της αντικαταβολής.
- Η υπηρεσία της αντικαταβολής δεν είναι διαθέσιμη για τα πολύ βαριά ή ογκώδη προϊόντα που αποστέλλονται με μεταφορική εταιρία, για τα οποία ισχύει η κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
Η εταιρία courier που χρησιμοποιήθηκε, τα τηλέφωνα της καθώς και την ταυτότητα voucher του δέματος σας ώστε να κάνετε tracking της αποστολής σας, θα σας αποσταλούν στο email.
Ογκώδη Προϊόντα
Όταν πρόκειται για ογκώδη προϊόντα, υπάρχει χρέωση μεταφορικών.
Επίσης ενδέχεται να μην είναι δυνατή η ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ, σε ορισμένα σημεία της Ελλάδος.
Στις περιπτώσεις αυτές θα ενημερωθείτε από εμάς ότι δεν είναι δυνατή η ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ και η πληρωμή θα γίνει με κατάθεση σε τράπεζα .
Η αποστολή γίνεται μέσω πρακτορείου μεταφορών με παράδοση σε 3-10 εργάσιμες αναλόγως τον τόπο προορισμού και το πόσες μεταφορτώσεις προκύψουν.
- Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ασφάλιση μεταφοράς εμπορευμάτων και έξοδα συσκευασίας όπου επιβάλλεται.
- Οι παραπάνω χρεώσεις περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.
Καθυστέρηση Παραγγελίας
Η τυχόν καθυστέρηση της παραγγελίας σας μπορεί να οφείλεται σε έναν από τους παρακάτω λόγους:
1) Όταν συμβαίνουν ακραία καιρικά φαινόμενα ή απεργίες και γενικά σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας που επηρεάζουν την ομαλή μεταφορά και παράδοση.
2) Σε περιόδους αιχμής (π.χ Χριστούγεννα, Πάσχα).
3) Σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επικοινωνία μαζί σας (τηλεφωνικά ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου) για την αντιμετώπιση τυχόν προβλημάτων , σχετικά με την παραγγελία σας ή με την πληρωμή της . Για παράδειγμα όταν τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.