ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ

Επιστροφή-Αντικατάσταση Προϊόντων
Ποια είναι η διαδικασία για επιστροφή ενός προϊόντος;
Σε όλες τις παρακάτω περιπτώσεις θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 25510-21611

 

Ποιες επιλογές υπάρχουν:

Υγιές Προϊόν
Κατόπιν συνεννόησης, με έξοδα αποστολέα

 

Μη λειτουργικό προϊόν

Κατασκευαστικό Ελάττωμα

1) Αλλαγή με νέο λειτουργικό προϊόν: Εάν το προϊόν δεν λειτουργεί λόγω κατασκευαστικού ελαττώματος, κατόπιν σενεννόησης και εφόσον επιβεβαιωθεί πρώτα το σφάλμα από τον κατασκευαστή (Ο έλεγχος θα γίνει από τους ειδικούς της εταιρείας μας) θα αντικαταστήσουμε το προϊόν και θα σας το αποστείλουμε δωρεάν. Σε περίπτωση επιστροφής τυχών ελαττωματικών προϊόντων, θα πρέπει να γίνει κατόπιν συνεννόησης, ενώ τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να επιστρέφονται με την συσκευασία αγοράς τους ώστε να σταλούν στην προμηθεύτρια εταιρεία.

2) Επιστροφή των χρημάτων σου: Εάν έχετε ζητήσει επιστροφή των χρημάτων σας, θα πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας για την διεκπεραίωση του αιτήματος.

Αντικατάσταση του προϊόντος μπορεί να γίνει μόνο εάν το ελάττωμα δεν προέρχεται από κακή χρήση του καταναλωτή ή παραβίαση των οδηγιών χρήσης του προϊόντος.

 

Κακή/Λανθασμένη Χρήση
Αν το προϊόν μετά τον έλεγχο χαρακτηριστεί μη λειτουργικό από κακή ή λανθασμένη χρήση, έχετε τις εξής επιλογές:
1) Επιστροφή του προϊόντος σε εσάς: Σας επιστρέφουμε το προϊόν με χρέωση παραλήπτη βάσει του τιμοκαταλόγου της εταιρείας courier/μεταφορικής
2) Καταστροφή του προϊόντος: Μπορείτε να ζητήσετε να καταστρέψουμε το προϊόν για εσάς ώστε να μην επιβαρυνθείτε με έξτρα έξοδα αποστολής

 

Λάθος Εκτέλεση Παραγγελίας
Σε αυτήν την περίπτωση αφού ελέγξετε το δέμα και βεβαιώσετε τα λάθος προϊόντα (έλλειψη/λάθος ενός ή μέρους της παραγγελίας) μας καλείτε για να διεκπεραιώσουμε την ορθή παραγγελία.

 

Ακύρωση παραγγελίας
Για να ακυρώσετε μια παραγγελία που έχετε κάνει και δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν, μπορείτε να την ακυρώσετε καλώντας στο 25510-21611.
Εάν έχετε παραλάβει το προϊόν μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας το 25510-21611.